Direktlänk till inlägg 8 maj 2014

Update

Av Isabelle Bergman - 8 maj 2014 15:00

Long time no see


Sitter på en frivillig lektion, kunde lika gärna vart hemma men taggade hit för att snacka med girlsen.

I Torsdags flyttade vi och har bott i kartonger i en vecka, nu är äntligen kartongerna borta men det är långt ifrån klart! Vi behöver massa möbler och grejjer. Dock älskar jag denna lägenhet! Vi har en jättefräsch balkong och allt är väldigt öppet och ljust. Den byggdes år 2009. Vår förra lägenhet var ju i en väldigt gammal byggnad, och jag gillar bara moderna saker.


Imorgon ska jag åka till Göteborg, ska bli as nice! Kommer va där i helgen. Nästa vecka fyller jag 18! Så jävla taggad, the moment man väntat på väldigt länge. Ska fira med girlsen veckan efter eftersom vissa inte kunde nästa helg. Mycket som händer nu, kommer inte bli mycket bloggande. Ikväll ska jag även på Studentmiddag för broder min, kommer få sitta och hålla koll på föräldrarna så det inte blir bråk haha. 

Dessa dagar i skolan har vi bara haft 1 lektion. Igår hade vi bara samhälle som var 40 min lång, och idag har vi en frivillig och resten är inställda. Imorn har jag 2 lektioner i Vård sedan drar jag till tåget.

Var även på SATS igår med Hanna-Maja och körde först på gymmet sedan ett pass som heter Triggerpoint. De är att man trycker på ömma punkter, bra för muskler samt att man blir lite vigare.


Nu måste jag börja lite på medicinen och svenskan! Ha en grym helg! Kärlek


DAGENS:

 
 
Ingen bild

seby duvet

9 maj 2014 21:13

Haha ofta du fyller 18 först nu :o grattis i förskott ^^ liiiten du e :P

Isabelle Bergman

10 maj 2014 09:33

Haha okej? Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Bergman - 7 december 2014 16:00


12 Hours   Vaknade imorse utan alarm och såg att jag sovit 12 timmar. Så himla välbehövt! Har haft 3 månaders sömnbrist av olika anledningar. De första 2 månaderna var på grund av en person, denna månad har det varit för praktiken. Börjar jag ...

Av Isabelle Bergman - 21 november 2014 16:30


2 Months Later   Nämen Tjena! Tänkte uppdatera bloggen lite såhär 2 månader senare, vad har inte hänt sedan senaste inlägget. Det har vart både bra och dåligt, det var väldigt bra för 1 månad sedan. Dock för 2 veckor sen gick det neråt väl...

Av Isabelle Bergman - 28 september 2014 14:30


Kaos   Goodmorning! Börjar bli vanligt att göra ett inlägg 1 gång i månaden, kommer nog bli så tills jag bytt till blogg.se. Nu har skolan verkligen börjat, denna vecka är det bara prov, uppgifter etc. Akutsjukvård, Svenska, Religion & Gymnasi...

Av Isabelle Bergman - 7 september 2014 16:00


ADHD   Back to school, nu har det börjat på riktigt. Jobbigt att börja skolan igen efter noll ledighet, men nu när man kommit in i det hela igen känns det skönt att veta att det är sista året! Taggad! Våra nya ämnen är så otroligt intressanta,...

Av Isabelle Bergman - 11 augusti 2014 15:00


41 Days   Igår var min sista dag på hemmet. När jag först satte min fot innanför dörren visste jag inte vad jag hade framför mig denna sommar. Jag hade aldrig gissat att jag skulle vara med om så mycket på både gott och ont. Jag känner verklig...

Presentation


Mitt namn är Isabelle, jag är 18 år och lever mitt liv med motgångar & framgångar.
I denna blogg kommer ni få ta del av: Min vardag, Straightedge, Dansen, ADHD, IBS, Utbildningen till Undersköterska. Samt mina åsikter och tips!
Enjoy!

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards